10 Mayıs 2013 Cuma

Siemens ile yaşadığımız ve çözülemeyen buyuk sorun


Yeni evimize Siemens'ten bulaşık makinası aldık . Kendi sektörüm olmasına ragmen birilerinden iyilik isteyeceğime Tunc ile beraber Bagdat Caddesi'ndeki Gurbuzler Bayisine girdik. 
45 dakikalık yıkama opsiyonu olan ankastre bir urun istedik .Urun orada yoktu ama Siemens'te vardı. 
Satın almamızı yaptık . 
Tabiki calıştıgımız için biz yokken ürün geldi . Yeter Hanım ürünü almış . Ardından da hemen servis gelmiş . Zaten işin kötü tarafı bayi aynı zamanda servismiş. 
Aksam eve geldiğimizde 45 dakikalık programı bulamadık. Tekrar telefon ettiğimizde 20 dakika üzerine 20 dakika iki defa turbo program çalıştırmamız söylendi  . 
Ama tabi biz biraz şüphelendik. 
ERtesi gün Bosch kurutma ve çamaşır makinalarımızı kuran servise danıştık . Sakın o programları çalıştırmayın Elektrik faturanız iki katına çıkar dedi. 
Evet kandırılmıştık . Hemen bayi ile sert bir konuşma yaptık, bayi ise gayet hiç de hoş olmayan  şekilde bize negatif döndü. 

Çok üzüldük , hem de bayiden Siemens'in en son model buzdolabını da almıştık . bir suru para vermiştik , yazıklar olsun demekten baska bir tuketici hakkımız yoktu

Neyse son bir aydır , servis , satış mudurlerine ulaşmaya calıştık . 
Bu sevdiğim marka beni operasyonlarında , müşteri memnuniyeti anlayışında ciddi anlamda hayal kırıklığına ugrattı 
Bana telefon edip , 'sikayetinizi aldık ama bayimiz yalan soylemedim' diyor , bizim yapabileceğimiz bir şey yolk dediler. Hem de defalarca! 
Yıllardır iş yaptığımız satış mudurleri bir çare bulamadı. 
Kısacası Siemens almayın demek bana görev oldu. 

Hele Bagdat Caddesi'nde Kozyatagı Sahrayi Cedid ve Paladyum  AVM Siemens'lerden asla alışveriş yapmayın . 
Bize yalan soyleyen bayi Bulent Arı'nın tüm bildiğimiz şubeleri bunlardır.   
En azından siz benim gibi bu sekilde bir durumla kalmayın .
Bense halen ugrasıyorum .
Bakalım umut kesilmez. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder