3 Mayıs 2012 Perşembe

Ölüm korkusu


Bu gece yattıgımda yıllar öncesine ait bazı anları düşündüm
Birden bir ölüm korkusu sardı içimi. ..
Çok seneler önce bir rüya görmüştüm . Bir salın uzerinde gidiyordum, üzerimde beyaz bir kıyafet vardı.Salın üzerinde benim küçüklüğümü andıran dalgalı saçlı büyük zeytin gözlü bir kız cocuğu .. Sırf o rüyadan sonra bir kız cocuğum olacağına kendimi cok inandirdim.
Ruyamda bir nehirden Yavansu'ya gidiyordum . Neden bilmem annem oradaydı .onu gordum, ona gidiyordum. El salladı, uyandım. O sabah cok ferah kalktım . Yıllar boyu kocaman zeytin gözlü kızım olacagını ve onu buyutmek için anneme gidecegime inandım.
23 yasında aniden annemi kaybettim . Bugun 3 yasında bir oğlum var. Kısacası iyi bir gelecek tahmini yapamamışım ..
Şimdi ise 32 yaşıma girmeme günler kaldı... Neden bilmem, yatağa yatarken ölümü düşündüm. Şu anda beni en korkutan şey.. Sonrasının olamadığını bildiğim ama inanmamayı tercih ettiğim şey.. tabi saglıksızlık da cok acı verici. Kısacası çok değerli bir varlıgım oldugunu düşündüm. Hayatım, sevdiklerim,dostlarım, eşim,oğlum ve yeğenlerim (yakında bir kız yegenim olacak ve benimle aynı dogumgunune sahip olma ihtimali var- cok heyecanlıyım). O yüzden artık benim de ölüm korkum oldu. Yaşım arttıkça büyüyecek . Ama umarım her zaman bu akşamki gibi beni sarmayacak..



İçimi döktüm artık uyuyabilmeli..
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder