2 Haziran 2014 Pazartesi

5 yaş doğumgünü


Yılın en büyük organizasyonunu atlattık bugün, şaka bir yana Alp, 2 Temmuz'da 5 yaşına girecek. Okullar o tarihte kapanacağı için bir ay öncesinden yani bugün okulda bir doğum günü partisi yaptık.
Ben ondan heyecanlıydım. Küçükken evde bir kaç organizasyon yapmıştık ama çocuklar küçük olduğu için kendimizi eğlendirmiştik. 
Bu sene artık olay farklılaştı. Evde yapmamın imkansız olduğunu keşfetmemle (kuzeninin doğumgünü esnasında evin halini görmem yeterli oldu) okulda tecrubeli bir ekiple bu işin altından kalkabileceğimize karar verdim. 


Alp tüm yıl boyunca doğum günlerine gittiği ve sürekli 'benimki ne zaman olacak diye sorduğu üzere',  ona süpriz yapmak yerine onunla istediği bir parti organize etmeyi tercih ettim. 
'Spiderman doğumgünü istiyorum anne!'

Bu tip durumlarda bir doğumgünü seti alınabilir, bir çok alışveriş merkezi ve ya büyük kırtasiyeler , hatta supermarketlerde bunları bulmak mümkün. 
Biraz daha özelleştirmek için biz bir parti mağazası bulduk , ama benim esas tavsiyem İstanbul'daysanız Euroflora'ya uğramak. 


Klasik olarak spiderman desenli pecete, tabak ve bardakları aldık. Ve arkadaşlarına hediye etmek için mini spiderman poşetleri.İçlerine minik gülenyüzlü rozetler ve spidermanli lolipoplar koyduk. 

Bir ara iş gezisindeyken Hema'dan kendisi için 5 yaş şekilli, arkadaşların üflemesi için araba , bisiklet, top motifli mumlar, balonlar ve happy birtday bandı almayı da ihmal etmedim :) (Hollanda bu konuda çok başarılı, itiraf etmeliyim)

Bir başka gün ise Tchibo'dan cupcake kağıtları aldım. Bunlar gerçekten çok tatlı. Cupcake'lerin üzerine tavşan, kalp logolu kürdanlar takılıyor. 
Çalışan anne olarak cupcake yerine Eti brownie 'ye yüklendim :((  Neyseki babaannesi bir ev kurabiyesi ile işe el koydu itibarımızı koruduk 

En derin araştırma konusu ise pastamız oldu , bir süre pinterest, instagramda pastalara bakmakla geçti. Sonunda aynı okulda veli olduğumuz Arzu Narmanlı'nin sihirli pastanesinde seçim yaptık.
aile seramonimizden sıkılan Batuhan ile beraber:)


Herşey çok güzel geçti. Alp'i hiç bu kadar mutlu görmemiştim sanırım. Önce pasta kesildi, sonra hediyelerini açtı, tüm arkadaşlara bir kez sarılındı. Sonra da çeşitli oyunlar oynandı,  mandal yerleştirme yarışı yapıldı ki bunu ilk defa duydum çok beğendim.

Kısacası bir sonraki yazımı mecburi olarak aşırı sevinen çocuklarda şımarıklık yönetimi üzerine yazma riskini aldım!!!

Evden çıkmadan anaokulu doğumgünlerimden birinin fotosunu Tunc'a gosterdim  ve aynı resimden istedim.  O doğumgünümlerimi hiç unutmadım. Anneannem, annem ve bir de fotografcı vardı. Bana evde turuncu bir etek dikilmişti ceplerinde kedimeler , turuncu karton bir tacım vardı. O günler de bugün gibi hatıralarımda özel , sadece yer değiştiriyoruz işte...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder