29 Ekim 2012 Pazartesi

Cumhuriyet Bayramı


Bugüne Bekir Coşkun'un yazısı ile başladım güne , biraz romantik , biraz kırgın ama cesurdu . Sonra bir çok arkadaşımın facebook güncellemeleri döküldü.
Ne yazıkki çalışmak zorunda kaldım, Alp ve Doruk daha yeni hastalıktan kalktıkları için yürüyüşe gidemedik , ama canlı takip ettik ..
Eh bir İZMİRLİ olarak en çok superfm'in çalışmasını beğendim , defalarca tekrarladım , sanki kendimi daha iyi hissettirecekmiş gibi..
16 kişi söylüyor: Berkay, Emre AYDIN, Fettah CAN, Gece Yolcularıi Gökhan TÜRKMEN, Gripin, Kolpa, Levent Dörter, Model, Mustafa CECELİ, Nev, Özgün, Seksendört, Tan, Yonca Lodi, Zara

Cumhuriyet Bayramı ve artık Türkiye Cumhuriyeti ne noktadadır yazımın bir parçası olmayacak ama içimde kocaman bir soru işareti var , yine de bu şarkı beni mutlu etti , belki de bununla büyüdüğüm için :) benim için çok değerli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder