13 Ocak 2013 Pazar

Sahibinden com ile ilgili kötü deneyimler



Calışan bir anne olarak zamanla yarışıyorum. Aylardır ev bakıyoruz. Tabi ilk yaptıgımız butun gun laptop basında insanlar olarak www.sahibinden.com'a girmek . Ne yazıkki bu sitenin sacma bir noktaya gittiğini görüyorum . Zaten hic bir sey sahibinden değil hersey emlakcidan.com seklinde , hadi onu kabul ettik .ama hic bir kural olmadıgı üzere saatlerce ugrasıp standartlarınızı belirliyorsunuz,sonunda 3-5 ev cıkıyorç genelde emlakcıyı aradıgınızda o ev dun satıldı muhabbeti oluyor 1-3 -5 tamam da aylarca ev bakıyorum 10 evin 6 sı satılmış, kalan 2si kesin fiyatı 200 bin TL asagıda yazılmış, ya da evin resimlerinde 4 banyo var, hangi ikisinin o eve ait oldugu belli degil.
Sahibinden.com'un amacı neydi, bir tekrar dusunse iyi olur. Bu sekilde kuralsız kontrolsuz sadece mutsuzluk yaratan bir site haline geliyor.
Artık Hurriyet ve Milliyet emlak kullanmaya basladım , ama acıkcası ismi de hosuma giden bu sitenin bu hale gelmesine uzuldum :( belki sesimi duyarlar...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder