28 Şubat 2013 Perşembe

Ben bir 'çalış(K)an anne' miyim ?




Çarşamba günü saat 6:45 te Alp'in 'süütt' sesi ile uyandım . Beraber kalktık , sut yaptık , cizgi film izledik, giyindik ve onu saat 8 de okula bıraktım . Ertesi gün İLK kostum partisi vardı. Spider man olmak istediğini ogrendim. Bu jenerik isteği gerçekleştirmek için öğlen iş yerinin oradaki alışveriş merkezine gidebileceğimi düşündüm ve hemen ajandama not ettim .
Ajandamda tam 4 farklı toplantım da vardı! Sanırım üçüncünün ortasında telefonumda bir alarm belirdi. Alp'e kostum almayı unutma . Sabahki konuşmayı tamamen unutmuştum.
Toplantının aralarında mothercare'in butun mağazalarını aramaya başladım ama kostumler bitmişti, ya da uygun yaş ve oglan cocuk icin yoktu!
Son toplantım taa havalimanı yakınlarındaydı, uzun bir yolu gidip 2,5 saat bir sunumdan sonra aksam saat 7 de Avrupa'dan Anadolu yakasına geçişin kilit oldugu saatte karşı yakada kalmıştım .  Ustelik hala bir kostum alamamıştım.
Deren'e acılı gözlerle baktım sanırım , Cevahir'e gitmeyi önerdi. Evi aradım . Alp evde eğleniyordu. Halen 3 saat surem de var.
Cevahir mothercare'i aradım tabiki orada da kostum kalmamıstı:( neyseki kasiyer bana 'burada kostumculer var mutlaka bir sey bulursunuz', dedi.
Saat 8 de cevahire girdik ve kostumculerde ilk buldugumuz Spider man i aldık . Odemeyi yaptıktan sonra 7-9 yas icin bir sey aldıgımı farkettim. artık aksam Alp'in uzerine dikerim diye dusundum.  oradan cıkıp eve döndüm .
Alp kıyafetini cok sevdi! üstelik çizmelerinin boyu ayarlanabildigi için hic terzicilik oynamaya gerek kalmadı :) Sonra cantasını actım ve 3 kitapcık odev ile karşılaştım . Oturduk ve bir kac aktivite yaptık . Sonra anne seni cok ozledim dedi ve beraber yattık. Gece 1 de atesi cıktı . uyandırıp ilac verdik!
Saat 2 de artık uyumustum sanırım . Butun gun ofiste olmadıgım için ertesi gun 6:30 da kalkıp işe gittim.
Alp'i Tunc okula gönderdi. Aksam saat 6 da uyuklamaya başladıgım için  kosarak eve gittim , kostum partisi supermiş :) ama iki spiderman varmış !!!
Kısacası kosuyorum iş ve Alp ucgenin temel köşeleri ... Bazen soruyorum işte ben bir çalışan anne mi oldum gerçekten!?


(Dipnot: Kostum için Cevahir cok rahat ama bu işin merkezi Kadıkoy ve Taksimmiş!) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder