12 Haziran 2013 Çarşamba

Doğumgünün kutlu olsun Öykü

Sevgili Yeğenim Öykü
Bugün tam 1 yaşında kocaman kahverengi gözlü gür sesli kıvır saçlı tatlı bir bebeksin.
Seni her gün özlüyoruz, çünkü sen gurbettesin..
Daha bu ilk yaşın taptazesin şimdi , ve günler bizim için suuu gibi akıp geçecek sen kocaman bir kız olacaksın..
Bu ilk yaş gününden ta o günlere gideceğin o uzun ama hızlı geçecek yılların için bugünlerin de anlam ve öneminden dolayı bir kaç şey söylemek istiyorum. Canım yeğenim, umarım tüm önündeki yıllar boyunca en az bizim kadar özgür, huzurlu ve mutlu olursun. Şimdi bakıyorum İzmir'de biz çok güzel ve aydınlık bir çocukluk genclik yaşamışız. Umarım sen de ve tabi Alp'de en az bizim kadar huzurlu ve özgür olursunuz.
İstemeden değil kendi eğitiminiz ve kararlarınızla bir yerde yaşamaya çalışmaya aile olmaya karar verirsiniz, umarım gelecekle ilgili hiç kaygı yaşamanıza gerek olmaz. ve son olarak da umarım ki bizim gibi kalbinizin bir parçasını bırakacağınız güzel bir vatana sahip olursunuz İnsanın yaşadığı ve büyüdüğü yerler çok önemli oluyor.
Sevgili Öykü sen şimdi Almanya'da annen , baban ve babaannenin kucağındayken Türkiye'nin her yerinde mucize olarak adlandırabileceğim bir gençlik sizin ilerdeki özgürlüğünüz için korkusuzca mucadele ediyor. Fasizm e karşıyız, biz iyi bir eğitim istiyoruz, kendi kararlarımızı vermek istiyoruz diye diye ...
Biz tarihe şahit oluyoruz. Ben her onları gördüğümde aklıma siz geliyorsunuz. Biz önemli değiliz çocuklarımız bu özgürlükleri alsın , bunlarla uğraşmak zorunda kalmasın diye hayal ediyorum...
Tekrar doğumgününü kutluyorum ve uzun yıllar kocaman mutluluklar diliyorum , sevgiler , halan-alpito ve enisten tunc  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder