27 Ekim 2013 Pazar

Darica Hayvanat Bahcesi

Afrika'ya gittigimden beri hayvanat bahcesi kelimeleri bile beni rahatsiz etmistir..

Yine de Alp icin degisik olur diye bugun Darica Faruk Yalcin hayvanat bahcesine gittik
Biraz kendimi iyi hissetmek icin aradim diyelim;)
Giriste guzel bir yazi yaziyordu, hayvanat bahcesinin amacinin aslinda sadece hayvanlari gostermek olmadigini; ozellikle soyu tukenmekte olan hayvanlar icin ozel ureme yontemleri ve koruma projelerinin yapildigini ifade ediyordu.

Icerisi beklentimin uzerinde bakimli, duzgun, organize ve temizdi. Doruk ve Alp buraya bayildilar
Doruk defterine unutmasinlar diye hayvanlari tek tek not etti 
Birlikte tekrarladilar 
Ben de gozlerimi kapadim onlari iki koca delikanli Kenya safari de hayal ettim 
Hayvanlari gercek ait olduklari yerde gorduklerini ve - insanin en vahsi oldugunu gordukleri zaman - biraz kendilerini rahatsiz hissettiklerini dusundum. Ama cok sevdiklerini -
Eh o gunlerde gelecek ;)  Faruk Yalcin guzel bir hayvanat bahcesini Darica'ya kazandirmis gercekten gorulmeye deger..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder