1 Ekim 2013 Salı

Hava bozdu, Alp uyusun Film izleyelim

Bu aralar  film izleme şansım oldu . Genelde dışardaydım , bu yuzden hep evde kocaman bir mısır ve birayla kendimi hayal ettim.

Artık kış gelecek ve evde uzun coraplarımı cekip divanın içine gomulup film izlemek de ayrı bir keyif  doğrusu. Bu havada Alp de erken uyuyor :)

İlk Filmim hayranıyım ne yapayım Matthew Mc Conaughey. Film 2012 yapımı 'Mud'. Film küçük bir çocuğun aşka inancını ve nasıl anne babasının ayrılığını kendi çapında yönetmeye çalıştığını anlatıyor. Kendim çok küçük olduğu için bunun etkisini anladığımı sanmıyorum ama insan gerçekkten bir çocuk için ailesini nasıl gözlemlediği sonra da ne kadar güçlü olup bunu nasıl anlamaya çalıştığını anlattı - en azından bana ve imdb ratingi de basarılı :)





İkinci Film Great Gatsby . Bunu Tunc ile evde izleyebildik. Filmi ikiye böldük cunku Alp gec yattı ve bir seferde izleyecek kadar enerjimiz yoktu :)
Burada da muhteşem renklerle Ambilight TV mizin tadını çıkardık . Kendi reklamım için değil gerçekten çok güzel oluyor.
Ben filmi çok çok beğendiğimi iddia edemiyorum. Amerikan edebiyatını sevmiyorum sanırım . Hiç süpriz yok ve herşey çok fazla abartılı. Ama işte Hollywood da bu değil mi zaten :P :P
Bence Mud cok daha derin bir felsefe , ama bu da 7,3 imdb ratinginde.


Ve Bu aralar favori aktorum :Ryan Gosling . Kendisi de Alp gibi sarışın bronzlardan :) 


ilk izlediğim filmi : The place beyond the Pines. 7.3 imdb rating. Bir adam birden bir baba olduğunu keşfediyor. ama o buna hiç uygun değil. O ana kadar tek yapabildiği takılmak . Fakat artık birşeyler olmak için cok gec. Bu yuzden kendini banka soyarken ve eski sevgilisine yaranmaya çalışırken buluyor. Fazla hırs ise ona ancak hayatına malolacak bir son getiriyor. 
Filmin bu kısımları gayet etkileyiciyken açıkcası sonu cok hızlı ve biraz Turk Filmi gibi gecti ,ama beklentinizi yuksek tutmakda bir sakınca gormuyorum :) Ryan Gosling'i de tavsiye ediyorum 

İkinci filmi ise Ganster Squad. 1950 li yılların Los Angeles'ta mafya hikayesi. Sean Penn kotu adam , makyaj cok basarılı. İnce tel saclar arkaya taranmış, ince sigara izli bir yuz, adeta oraya gittim , kırmızı bir etek giydim diyebilirim . Bu biraz dusuk rating almış .6,7 . Bu film yine gec saate denk geldi , ikinci yarısını izlemek umuduyla!!! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder