6 Aralık 2014 Cumartesi

Delight Yoga'ya basladımmmm





Artık soguk ilk gunku kadar yormuyor. 
Herseye alışıyormuş insan gerçekten. 
Sabah kanalların arasından ;Delight Yoga'nın Weteringschans subesine ulaştım 
Tekrar yogaya gidiyorum , o kadar güzel ki!!!

Eski bir apartmanın en ust katında yuksek tavanlı mumlarla aydınlanan odadan dışarı bakınca Amsterdam'ın eski evleri ve guzel bir kanala bakıyorsunuz. 


İçeride guzel sakin bir muzik. Sabahın 8:30 ugunda bile olsa güne güzel başladım... 
Burada çoğu zaman kendimi düşünmekten alamıyorum . 
'İyi' yaşıyoruz burada, daha karışık bir tanıma gerek yok.. 
1 saatlik Astanga dan sonra bu sefer museum plein' dan eve döndum. bisikletimle tabi :)

Bu arada Ece sayesinde ögrendigim bu yoga merkezi gayet başarılı . Delight Yoga' nin 3 şubesi var , o yuzden Amsterdam' da nerede oturdugunuzun bir onemi yok erişim kolay . Hersey online . Username ve password ile direk giriş yaparak derslere yazılıyoruz. Onceden hazırlık yapmakta fayda var tabi hemen doluyor.
 
İster tek ders alın (15 €) , ister aylık sınırsız alın (70€) . 
İlk baslangıc için ise 50 € luk bir introduction paketi var. (1 ayda 10 ders)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder