31 Aralık 2013 Salı

2014'e girdik


2014 burada , hazır mıyım ? Bilmiyorum ,
Korkuyor muyum ? Evet .. Neden ? Çünkü ülkem çok karışık, endişelerim var.
Neler mi isterim ?  Bu soruyu bu aralar kimse sormuyor, hep kendimiz tırmalamalıyız. Değil mi ? işte bendeki ilk 3:
1- Adalet istiyorum , en azından çocuklar için
Onların savaşlarda yıkıntı icinde hayatı görmeleri ve o nefret duygularıyla hayata atılmaları , ya da hic atılamamaları ... Artık dursun lutfen !
2- Sağlık istiyorum , herkes mi hastalıkla mücadele eder?  Nereden çıkıyor bu sağlıksız mutsuz toplumlar?  Emin miyiz , herşeyi insan sağlığına  uygun yaptığımızdan ?
3- Bu kıtada (asya) ve kalbimin aklımın her daim en yakınında olan kıtada (afrika) insana biraz daha değer istiyorum. Ne savaşta ölsünler,  ne din dil uğruna, ne fabrika yatakhanelerinde,  altın - elmas yataklarında..  Artık dursun lütfen!

Ve biraz da gerçek aşk istiyorum , herkese.. Bu yıl bitmeden bu reklama aşık oldum!



Bu kadar romantizm yeterse buyrun  Evde yeni yıl için  biraz pratik bilgiler :)
Bu sene evde yeni yılımızı kutladık.
1- İyi bir menu icin bol bol çalışmak gerekiyor. Ben hindi delisi değilim. Onun yerine kocaman bir tavuk alıyorum , bir paket de but , sonra koca bir pizza servis tabagına tam tavuk ve kenarlarını butlarla zenginleştiriyorum.
Kestaneli pilav için ise bir büyüğe güveniyorum- daha benim için o mertebeye var :)

Meze kısmında yazdan buzluga koydugumuz barbunya ve kırmızı biberi kullandık, cok mutlu oldum.

2- Agacımızı süsleri ile online- Limango' dan aldık. hem uygun fiyatlı hem de ücretsiz kargo ile başarılı bir alışveriş oldu , kocaman bir ağacı taşımaktan kurtulduk.

3- Evde cocuklarla en keyiflisi , tombala . Gazeteden cıkanlar yerine MB nin D& R'dan alabileceğiniz Tombalayı siddetle tavisye ediyorum, cok guzel pulları var.
4- Evde yeni yıl çekilişi benim favorim oldu.  Bir yılbaşı sepeti aldık, içindekileri numaraladık, sonra bir kase icine aynı numaralı attık ve cekiliş yaptık ,  birbirimize heidye almaktan cok daha eglenceli oldu.
5-  Veeee Eve gelecek canlı muzik !!! Kalamış'ta oturdugumuz sokaga bir kafemiz sokak partisi yaptı, biz de önce asagıya inip katıldık, sonra da eve dönüp pencerelerimizi actık !!!

Herkese iyi yılllaarrr!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder