8 Eylül 2012 Cumartesi

Düğün deyip geçmeyin!


Muhtesem iki haftayi bitirdim
Çok sevdigim iki arkadasim evliliklerini kutladı.
3 gun Avrupa'nın sevdiğim sehirlerinden Berlin'de çalışıp sonra da  Saglam ailesi Munih duragina ugradim; sevgili Öykücük ile muhteşem 3 gün sonunda evime, Alp ve Tunc'a geri donuyorum
Hayat sevdiklerimizle ve gezdiklerimizle güzel!!

Dugun deyip gecmeyin


Her düğün bir cok kişinin çoook hazirlanmasi demektir ne kadar detayciysaniz o kadar derinlesir mevzu:) Sonunda hepimiz gelip gecen bir gun oldugunu biliriz ama iste en guzeli olsun isteriz. En dogal hakkimiz! Yazdığım gibi aynı haftada iki cok yakın arkadasım evlendi , birinin fotolarından bir derleme yaptım işte buyrun bakalım : Bir dugunun son günü
Gelinin saci

Gelinligi giyelim

Alp le bir foto;)Onemli bir basamak:p

Herkes hazirr !!! Evet evet evet evet sahit oldugum en guzel dugun;) Hahaha bilmem espriyi anlatabildim mi ???

Oh be rahatladik artik cosalimmm ve sizin de her gununuz en az bu kadar guzel olsun sevgili Nur ve Eray ;))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder