21 Eylül 2012 Cuma

Sessiz ve değersiz

Benim zavallı ülkem . Ne kadar yazsalar ( bugün tüm köşe yazılarını yaladım yuttum ) farketmez.
Esas muebbet kimedir ? Bence ben de biz de zaten muebbetteyiz.
Can guvenliğimiz olmadan yaşadığımız su sokaklarda yaşamayı yaşamakla karıştıran bir insan topluluğu. Aslında bir süredir biz muebbet hapisteyiz.
Hepimiz inanmadığımız güvenmediğimiz bir yargı sistemine uygulanmasına sesimizi cıkartamıyoruz
Hepimiz mahalle baskısına karşı koyamıyoruz
Hepimizin oglu sehit, kızı görmemiş bir radikal tarafından tecavuz edilecek olabilir, bu riskle her gün nefes alıyoruz (yasamak ya)
Daha hafifletilmiş olarak kirli ve her yana çekilmiş ne olduğu bilinmez bir eğitim sistemi ile yıllarını heba edilecek gözümüzün önünde.
Eğer biraz medeniyet istiyorsanız günde 5 saatiniz trafikte geçer, ya da elektrik su olmadan kışın metrelerce karın altında muebbette değil miyiz zaten?
Neden bu ulkenin insanları bu kadar değersiz, ben değersiz olmak istemiyorum ...

Yine de okumak sizi rahatlatacaksa... ne guzl soylemiş aferin diyecekseniz: http://www.ulusalportal.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder