29 Eylül 2012 Cumartesi

Filmler




Bu hafta yaz bitti programına geçtik ve film sezonunu açtık!
İncir Reçeli
Çoğunuz çoktan izlemiştir ben daha yeni yakalayabildim. TV de izlediğimden heralde öyle çok ağlamadım . Sinemada gitseydim , sanırım kızın yerleri silip evden kaçtığı sahneyi rüyalarımda görmeye devam ederdim.
İncir Reçeli güzel bir dram .Bir hastalık ve aşk hikayesi. Eğer yaşamayacağınızı bilseniz hayat çok değerli olur, aşk hele ! Ben nedense tüm filmde incir çekirdeğini düşündüm . Hergün incir çekirdeğini doldurmayacak denilen şeylere üzülürüz. Onlara üzülerek zaman kaybetmemeliyiz diye bildiğimiz halde. İncir çekirdeği ise gerçekten üzülmesi gereken şey o zaman :) Aids incir çekirdeği yani.. İncir reçeli de aşk ..


Hanna
Bugün de Alp şifayı kapınca evde Digitürk film kanallarını yakadık yuttuk
Hanna , enteresan bir film. 16 yaşlarında suikastçı olarak yetiştirilmiş bir kızın babası ile ayrılıp buluşma hikayesi.
imdb de 6,9 yazmasına rağmen , renk - sahneler ve müzik ile de çok dozajlı yapılmış bir aksiyon bence.
Çok beğendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder